Så er vi snart ved at være klar til at åbne for tilmeldingerne til et af Danmarks bedste seniorstævner - nemlig EWII Vejle Cup 2025. Et seniorstævne fra 3 div. og ned til serie 4/5.
Stævnet afholdes i år en uge senere end normalt nemlig i weekenden d. 13. og 14. september i DGI huset Vejle, hvor vi har 7 håndboldbaner under samme tag.
Vi lægger vægt på, at alle hold får masser af spilletid, så derfor har vi kun plads til max 70 hold.
Tilmeldingen er åben
https://www.procup.se/cup/38574.htm
Har du spørgsmål til stævnet, så skriv til os på vejlecup@vejlehk.dk
Vi har sat alle kræfter ind på at følge op på de seneste 36 års succesrige stævner med max 70 hold, der spiller under samme tag. Det vil sige, der er ingen kørsel mellem hallerne for at se de andre hold.
Vi fra Cupudvalget og alle vores hjælpere, vil gøre hvad der står i vores magt, for at i alle må få et par gode dage i håndboldens tegn i Vejle.
Det hele foregår i DGI-huset Vejle, hvor der er 7 håndboldbaner under samme tag.
Der er mulighed for at benytte svømmehal og fitnesscenter (mod betaling).
Da vi lægger vægt på, at alle hold får masser af spilletid, har vi plads til max 70 hold, så skynd jer at tilmelde jer. vi har åbnet for tilmeldingen nu.
Samtidig tak til sponsorer, Vejle Kommune, og ikke mindst til alle frivillige hjælpere for assistance.
Uden denne hjælp og opbakning kan et stævne af denne størrelse ikke gennemføres.
Med sportslig hilsen
Vejle Håndbold Klub
Stævneudvalget
Husk! Aflever holdkort i ProCup før 1. kamp. Husk at ændre holdkort, hvis der er udskiftning af spillere
Førstnævnte hold stiller op under uret og medbringer bold. Sidstnævnte hold skifter trøjer, hvis det er nødvendigt. (Overtrækstrøjer ligger ved alle banerne.)
Hvis flere hold ved turneringens afslutning står lige i point, afgøres deres placeringsrækkefølge af:
1. |
Opnåede point i indbyrdes kampe |
2. |
Måldifferencen i holdenes indbyrdes kampe |
3. |
Flest scorede mål i holdenes indbyrdes kampe |
4. |
Måldifferencen i samtlige kampe |
5. |
Flest scorede mål i samtlige kampe |
Ønsker et hold at indgive en protest mod dommerne, officials eller et andet hold, skal den afleveres skriftligt til turneringsledelsen, vedlagt kr. 200,- som tilbagebetales, hvis protesten tages til følge. (protestskemaer hentes ved informationen)
For at imødekomme de klubber der har flere hold med i stævnet er der følgende tilføjelser:
Der afleveres et holdkort i ProCup inden 1. kamp med navn på spillerne der deltager i kampene lørdag.
Hvis der ændres på holdene til kampene om søndagen (op- og nedrykning af spillere) afleveres der et holdkort, hvorpå der tydeligt gøres opmærksom på at der er et nyt holdkort til brug for kampene søndag.
Vi gør opmærksom på, at det ikke er tilladt at rykke spillere ned, som har deltaget i kampe om lørdagen til andre kampe samme dag.
Ligeledes kan der ikke rykkes spillere ned om søndagen, hvis der ikke er afleveret nyt holdkort inden 1. kamp om søndagen og derefter kan ingen rykkes ned.
Ved uafgjort finalekamp efter ordinær spilletid går man direkte til straffekast, med 5 kast til hvert hold og derefter 1 kast til hvert hold til der er fundet en vinder.
Der må optages video under stævnet.
Hvis en klub deltagere med mere end 12 spillere pr. hold, skal der udfyldes elektronisk holdkort med alle navnene inden stævnet
Derefter skal der udfyldes elektronisk holdkort til hver kamp, med navnene på de spillere der deltager.
Hvis en spiller under stævnet bliver tildelt en karantænestraf, f.eks. 1 spilledag, svarer det under stævnet til en kamp.
Hvis et hold udebliver for en eller flere kampe tilbagebetales det indbetalte depositum ikke.
Herre A | Dame A | Alle hold spiller lørdag og søndag 2 x 25 min. |
Herre B | Dame B | Alle hold spiller lørdag og søndag 2 x 20 min. |
Herre C | Dame C | Alle hold spiller lørdag og søndag 2 x 20 min. |
Herre A | Dame A | 3. division, Danmarksserien og tilsvarende |
Herre B | Dame B | Serie 1 + Serie 2 |
Herre C | Dame C | Serie 3 + Serie 4 + Øvrige |
Vi bestræber os på at give alle hold mindst 3 og gerne 4 kampe.
Vi forventer at alle deltagende hold udviser sportslig fairplay og IKKE tilmelder sig en række under holdets spillemæssige styrke.
Stiller man ikke op til samtlige kampe SÅ MISTER MAN DET INDBETALTE DEPOSITUM.
Nr. 1 i hver række: Gavebrev kr. 1.500,-
Nr. 2 i hver række: Gavebrev kr. 500,-
Alle puljevindere (max 14 personer pr. hold): Personlige præmier.
Dommerpåsætning foretages af Fredericia/Vejle Håndbold dommer klub. Der er to dommere til alle kampe.
Vi har tilknyttet en regelfortolker, som vil afgøre alle evt. røde kort og indberetninger, med hensyn til evt. karantæne.
Husk derfor at komme til informationen, for at få evt. afgørelser.